diumenge, 7 de juny del 2020

CIÈNCIES I LLENGUA CASTELLANA


Ciències i Llengua Castellana (Josep Maria)

Aquest curs ja no us demanaré cap més tasca avaluable, perquè ja estic escrivint les avaluacions. A patir d’ara seran tasques voluntàries.

Aquesta vegada però, tot i que no es obligatori fer-ho, us demano una tasca que és molt important per mi. Jo mai havia fet classes d’aquesta manera i no se si ho he fet prou bé. Per això us demano que m’expliqueu que us ha semblat. Quina mena de tasques us han agradat més o menys, tant a Coneixement del Medi com a Llengua Castellana. Si us ha semblat massa feina o bé que era poca. I qualsevol altra cosa que em vulgueu comentar. I si els pares en volen dir alguna cosa també serà ben rebuda. M’ho envieu al meu correu.
D’aquesta manera si ho he de fer una altra vegada, segur que ho faré millor.
Moltes gràcies!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada