dijous, 4 de juny del 2020

RELIGIÓ CATÒLICA 3r (vuitena tasca)

Hola nois i noies de 3r!

Desitjo que seguiu estant tots i totes bé.
Moltes gràcies a tots i totes  els que heu pogut enviar-me la darrera tasca sobre els Quatre Evangelistes. Heu fet una bona feina, felicitats!! Si no m’ho has entregat encara estàs a temps de fer-ho durant aquesta setmana.


Mentrestant vaig a explicar-vos l’activitat d’avui:
Com ja sabeu el curs ja s’està acabant i l’estiu ja s’apropa!! Com se que molts de vosaltres ja us sentiu una mica cansats us vull proposar una activitat en forma de joc. A continuació trobareu una sopa de lletres on s’amaguen 10 verbs que ens fan pensar en les coses que ens va ensenyar Jesús al llarg de la seva vida.
Series capaç d’ajudar-me a trobar-les? Poden estar en vertical i en horitzontal. Som-hi!!


Ho pots fer per escrit o si ho prefereixes pots gravar un vídeo mentre em dius quins són els verbs que has trobat.
Quan hagis acabat m’ho pots enviar al meu correu eduardprovencana@gmail.com. Tens temps durant aquesta setmana i la setmana vinent.

Una abraçada i fins aviat!!
Eduard

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada