dijous, 23 d’abril del 2020

RELIGIÓ CATÒLICA 3r (segona tasca)


Hola nois i noies de 3r! I feliç dia de Sant Jordi!!

Primer de tot us vull donar les gracies a tots i totes els que heu pogut enviar-me la darrera feina! Heu fet una molt bona feina! Si encara no m’ho has enviat encara estàs a temps de fer-ho durant aquesta setmana.

Mentrestant vaig a presentar-vos la nova tasca.
Portem dos dies molt importants al nostre calendari. Ahir va ser el dia del planeta Terra! I avui és Sant Jordi, el dia de les roses i els llibres!
Com ja sabeu a la nostra religió tenim un llibre molt important. Ja saps de quin estic parlant? EXACTE!! La Bíblia. I saps quina és la primera història que explica? La de com es va crear el nostre món.

Com ahir va ser el dia del Planeta Terra, m’agradaria que miressis la història que et poso a continuació que explica la seva creació. Hauràs d’estar molt atent o atenta perquè quan acabi m’hauràs de dir quina cosa va crear Déu cada dia (el primer dia, el segon dia, el tercer dia, el quart dia, el cinquè dia i el sisè dia).


Per fer-ho tria la forma que tu prefereixis de les següents.
1-    Escriu un text de màxim 10 línies que expliqui què va fer cada dia Déu quan va crear la Terra.
2-    Fes un dibuix que expliqui la creació del món. Si vols pots dividir el full en 6 parts i fer el dibuix del que va fer Déu cada dia.
3-    Fes un vídeo explicant què va fer cada dia Déu quan va fer la Terra.

Recorda que només has de triar una d’aquestes tres opcions!

Quan ho tinguis ho pots enviar a la meva adreça de correu eduardprovencana@gmail.com. Tens de temps aquesta setmana i tota la setmana vinent.

Molta sort i que acabeu de passar una feliç diada!
Una abraçada i fins aviat!😀
Eduard




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada