dimecres, 15 d’abril del 2020

RELIGIÓ CATÒLICA 4t


Hola nois i noies de 4t! Ja tornem a estar aquí una altra vegada!
Com han anat aquests dies de Setmana Santa? Com ja sabeu han estat uns dies molt importants on li van passar moltes coses a Jesús. Per què no m’ajudeu a recordar quines són aquestes coses importants que li van succeir a Jesús durant la Setmana Santa? Hi ha 4 dies que són SÚPER importants que són:

-       el Diumenge de Rams.
-       el Dijous Sant.
-       el Divendres Sant.
-       el Diumenge de Pasqua o Diumenge de Resurrecció.


Si voleu per ajudar-vos una mica podeu mirar i recordar el següent vídeo. 



Després de veure’l m’agradaria que m’expliquessis quina cosa important li va succeir a Jesús cadascun d’aquests 4 dies. Per respondre ho pots fer de qualsevol de les següents maneres:
1-    Pots escriure quines són les coses més importants que li van passar a Jesús cadascun dels 4 dies. (màxim 12 línies).
2-    Pots fer un dibuix de dos moments importants de la vida de Jesús durant la Setmana Santa i indicar a quins dies es refereixen.
3-    Pots fer un vídeo explicat què li va succeir a Jesús cadascun d’aquests 4 dies importants de la Setmana Santa.

M´ho podeu entregar entre aquesta setmana i la vinent enviant-m’ho a la meva adreça de correu que és: eduardprovencana@gmail.com


Moltes gràcies i ens veiem ben aviat.

Eduard.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada