dimecres, 15 d’abril del 2020

RELIGIÓ CATÒLICA 3r


Hola nois i noies de 3r! Com han anat aquests dies de Setmana Santa? Segur que heu vist i escoltat que han estat uns dies molt importants on li van passar moltes coses a Jesús. Per què no m’ajudeu a endevinar quines són aquestes coses importants que li van succeir a Jesús durant la Setmana Santa?

Per ajudar-vos una mica podeu mirar el següent vídeo.



 Després de veure’l m’agradaria que m’expliquessis quines coses creus que van ser importants durant aquests dies. Per explicar-m’ho ho pots fer de qualsevol de les tres maneres que t’explicaré:

1-    Pots escriure quines són les coses més importants que li van passar a Jesús durant la Setmana Santa (màxim 10 línies).
2-    Pots fer un dibuix de dos moments importants de la vida de Jesús durant la Setmana Santa.
3-    Pots fer un vídeo explicat quines coses importants li van passar a Jesús durant la Setmana Santa.

M´ho podeu entregar entre aquesta setmana i la vinent enviant-m’ho a la meva adreça de correu que és: eduardprovencana@gmail.com

Moltes gràcies i ens veiem ben aviat.

Eduard.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada