dijous, 7 de maig del 2020

RELIGIÓ CATÒLICA 3r (quarta tasca)


Hola nois i noies de 3r!

Desitjo que seguiu estant bé.
Moltes gràcies a tots i totes  els que heu pogut enviar-me la darrera tasca sobre la paràbola de la casa a la roca. Si no m’ho has enviat encara estàs a temps de fer-ho durant aquesta setmana.

Recordeu que aquest passat diumenge va ser un dia molt important?  Va ser el dia de la mare.
Com ja sabeu Jesús també tenia mare, María. Jesús l’estimava molt i ella sempre el va acompanyar i va ser la seva primera seguidora.



Fent referència al tema de les emocions que treballem aquesta setmana m’agradaria plantejar aquesta activitat que té molt a veure amb les mares.

1-    Fe una llista de 3 o 4 coses que t’agraden i et fan feliç de la teva mare.
2-    Escriu un petit text o carta on li puguis dir a la teva mare com et sents, el que t’agrada d’ella, el que trobes a faltar o t’agradaria fer, donar-li gràcies pel que ella fa... Si vols després li pots donar a ella aquest text o carta que li has fet. Segur que li farà molta il·lusió. El text podrà tenir un màxim de 8 línies.

Quan ho tinguis fet m’ho pots enviar per escrit o en forma de vídeo al meu correu eduardprovencana@gmail.com. Tens temps d’enviar-m’ho durant aquesta setmana i la setmana vinent.

Una abraçada i fins aviat!
Eduard

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada