dijous, 21 de maig del 2020

RELIGIÓ CATÒLICA 4t (sisena tasca)


Hola nois i noies de 4t!

Desitjo que estigueu tots i totes bé.
En primer lloc moltes gràcies a tots i totes  els que heu pogut enviar-me la darrera tasca del pasaparaula. Les heu encertat gairebé totes, enhorabona! Encara no us puc posar les respostes perquè durant aquesta setmana encara teniu temps d’enviar-m’ho.

Aquesta setmana m’agradaria ensenyar-vos un vídeo curt molt maco per a que podem reflexionar sobre ell més tard.
No us diré sobre que tracta per no donar pistes abans d’hora. Només us diré que el protagonista és un nen que provablement va a 4t, com vosaltres.
Clica al vídeo per poder-lo veure:


Oi que és maco i emotiu? A mi em va encantar des de la primera vegada que el vaig veure.
Series capaç d’ajudar-me a respondre les següents preguntes sobre el vídeo? Som-hi!!

1.     Quin és el regal que rep el nen? Quina es la seva reacció al veure’l?
2.     Com és l’actitud del nen al començament del vídeo? I al final?
3.     Què tenen en comú el nen i el seu regal?
4.     Quin missatge creus que ens vol transmetre el vídeo?
5.     Creus que el nen aconseguirà tot el que es proposi si creu en ell mateix i aprèn a acceptar-se tal i com és?
6.     T’agradaria dir-li alguna cosa o donar-li algun consell al nen?


Per contestar les preguntes ho pots fer per escrit o gravar-te en vídeo.
Quan ho hagis fet envia-m’ho al meu correu eduardprovencana@gmail.com. Tens temps de fer-ho durant aquesta setmana i tota la setmana vinent.

Una abraçada i fins aviat!
Eduard

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada