dijous, 21 de maig del 2020

RELIGIÓ CATÒLICA 3r (sisena tasca)


Hola nois i noies de 3r!

Desitjo que estigueu tots i totes bé.
Moltes gràcies a tots i totes  els que heu pogut enviar-me la darrera tasca dels mots encreuats. Aquesta setmana no penjaré les respostes perquè encara esteu a temps de fer-ho durant aquesta setmana.

Mentrestant us explico què farem:
El passat diumenge va ser un dia molt especial ja que va ser el dia del reciclatge. Com ja sabeu és molt important que siguem conscients de que fer aquestes petites accions com reciclar són necessàries per cuidar i protegir el món que Déu ens va regalar.
I fent referència a aquest tema m’agradaria ensenyar-vos un vídeo que segur q us fa pensar.
Clica al vídeo per veure’l


Què t’ha semblat? A mi em va agradar molt des de que el vaig veure per primera vegada. Series capaç d’ajudar-me a respondre les següents preguntes? Segur que ho faràs genial. Som-hi!!

1.     Sobre què tracta el vídeo?
2.     Què creus que pensa la nevera quan se li trenca la maneta de la porta? I el noi?
3.     Creus que les persones, igual que la nevera, ens imaginem que les coses aniran malament abans de temps?
4.     Quin missatge creus que ens vol transmetre?

Per respondre les preguntes ho pots fer per escrit o grava-te en vídeo.
Quan ho tinguis fet m’ho pots enviar al meu correu eduardprovencana@gmail.com. Tens temps durant aquesta setmana i la setmana vinent.

Una abraçada i fins aviat.
Eduard

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada