dijous, 14 de maig del 2020

RELIGIÓ CATÒLICA 4t (cinquena tasca)


Hola nois i noies de 4t!

Desitjo que continueu estant bé.
En primer lloc moltes gràcies a tots i totes  els que heu pogut enviar-me la darrera tasca sobre els Deu Manaments. M’ha agradat molt el que m’heu enviat, us felicito!! Si no m’ho has enviat encara estàs a temps de fer-ho durant aquesta setmana.

Aquesta setmana m’agradaria plantejar-vos un repte en forma de joc.
A mi hi ha un programa de la televisió que m’agrada molt.  Tracta sobre endevinar preguntes i cada resposta comença o té una lletra del abecedari. Ja saps de quin programa estic parlant? Exacte, el de passaparaula!
                                              
Series capaç d’ajudar-me a completar tota la roda del passaparaula de religió?


  

LLETRA
PISTA
A
Pare del poble jueu i pare d’Isaac
B
Llibre dels cristians
C
Déu ho va fer en 7 dies
D
Dia en que va ressuscitar Jesús
E
País on va néixer Moisés
F
Jesús ho era de Josep i Maria
G
Àngel que va anunciar una cosa important a Maria
H
Les paràboles són ________ curtes i quotidianes amb un missatge
I
Poble de Déu esclavitzat a Egipte
J
Jesús hi va anar per celebrar la Pasqua
L
La Bíblia en té 73
M
Déu li va donar a Moisés al mont del Sinaí
N
Poble on va créixer Jesús
O
Nombre d’apòstols que no va trair a Jesús
P
Jesús li deia així a Déu
Q
Període de 40 dies abans de la Pasqua
R
El que va fer Jesús després de morir
S
Va enganyar a Eva perquè es mengés una poma
T
Nombre de dies que va trigar Jesús a ressuscitar
U
Nombre de fills que van tenir Maria i Josep
V
Per buscar una cita bíblica necessitem el llibre, el capítol i el ________
X
El segon llibre de la Bíblia conté aquesta lletra
Z
Pare de Joan Baptista


Per fer-ho tria l’opció que tu prefereixis (només una):

1.     Fes una llista amb les lletres del abecedari i posa al costat de cadascuna la resposta correcte.
2.     Fes un vídeo on diguis cada lletra del abecedari seguida de la paraula corresponent.

No pateixis si no saps totes les respostes. Estic segur que tots i totes sereu capaços d’endevinar-ne moltes.
Quan ho hagis fet envia-m'ho al meu correu eduardprovencana@gmail.com. Tens temps d’enviar-m’ho durant aquesta setmana i tota la setmana vinent.

Una abraçada i fins aviat!
Eduard



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada