dijous, 28 de maig del 2020

RELIGIÓ CATÒLICA 4t (setena tasca)


Hola nois i noies de 4t!

Desitjo que continueu estant tots i totes bé.
En primer lloc moltes gràcies a tots i totes  els que heu pogut enviar-me la darrera tasca sobre el vídeo del nen i el gosset. Heu fet una molt bona tasca amb les reflexions que m'heu fet arribar, us felicito!! Si no m’ho has enviat encara estàs a temps de fer-ho durant aquesta setmana.

Mentrestant us explico la tasca que farem avui:
Aquest proper cap de setmana els cristians i cristianes celebrem una festa que és molt important. El seu nom és Pentecosta, Pasqua granada o Segona Pasqua (es pot dir de les tres maneres però és la mateixa festa) i en ella es recorda un fet molt important que els hi va succeir als apòstols de Jesús.


No us vull donar gaires pistes més sobre aquesta festa ja que avui m’agradaria que intenteu fer d’investigadors i m’expliqueu vosaltres en què consisteix.
Per ajudar-vos una mica podeu clicar al següent vídeo.


Ara que ja saps més sobre la festa de la Pentecosta, sabries explicar-me amb les teves paraules de què tracta. Ho pots fer de la manera que tu prefereixis de les que hi ha a continuació (tria'n només una):

-       Escriu un text d’entre 4 i 10 línies on m’expliquis en què consisteix aquesta festa. No oblidis explicar-me què és l’Esperit Sant.
-       Fes un vídeo on expliquis la festa de la Pentecosta i el significat de l’Esperit Sant.

Quan ho hagis fet envia-m’ho al meu correu eduardprovencana@gmail.com. Tens temps de fer-ho durant aquesta setmana i la vinent.


Una abraçada i que tingueu una bona Pentecosta!
Eduard


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada